× franchisor.ir

ویزا و اقامت اسلواکی

ویزای کار در اسلواکی

یکی از طرق اخذ ویزای کار این است که فرد در کشور اسلواکی یک دعوت نامه کاری از شخصی که دارای شرکت معتبر در این کشور است دریافت نماید، یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن از طریق ویزای کار این است که  در آگهی پذیرفته شود ، در این روش طی مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ ماه در اتحادیه اروپا آگهی می شود نیروی کار با تجربه و زبده از ایران یا کشورهای دیگر پذیرفته می شود، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید و کارفرما پس از آگهی شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی، حقوقی را در نظر بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده ان را در بر داشته باشد. افراد با تجربه و زبده به افرادی اطلاق می گردد که از مهارت و تجربه کافی در سطح بالایی برخوردار بوده و قصد مهاجرت به اسلواکی را دارند. معمولاً در صورتی به این افراد ویزای کار اعطاء می شود که فردی با همان مهارت و تجربه را که مقیم اسلواکی باشد نتوانند برای آن موقعیت شغلی پیدا کنند .

 ثبت شرکت

کسانی که مایلند که از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری یا خرید ملک اقامت دائم اروپا را اخذ کنند می توانند با ثبت شرکت در اسلواکی این مهم را بدست آورند و حتی این امکان برایشان وجود دارد که در آنجا خانه خریداری کرده و در آنجا اقامت داشته باشند.
با ثبت شرکت در اسلواکی امکان کار، سرمایه گذاری و تحصیل در کل اروپا برای این افراد به وجود می آید و این افراد بعد از پنج سال اقامت موقت و پرداخت مالیات میتواند این اقامت موقت را به اقامت دائم تبدیل کند.
امروزه اروپا بعنوان اقتصاد موفق جهان به شمار می رود و این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان مخصوصا آسیای مرکزی و امریکا به سمت اروپا شده است و موفقیت های به دست آمده در شرکت های خارجی که در اروپا شروع به فعالیت نموده اند گواه این مطلب می باشد. کلیه اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی با ثبت شرکت در یک کشور اروپایی علاوه بر آغاز و گسترش فعالیت های تجاری و افتتاح حساب بانکی قادر به اخذ اقامت کشور مورد نظر برای خود و خانواده خود خواهند بود. ثبت شركت و راه اندازی و فعال نمودن آن در هر كشوری گامی مطمئن و استوار برای اخذ اقامت درآن كشور خواهد شد.

 خرید ملک

خرید ملک در اروپا به این معنا است که شما ۱۰۰ % از حقوق قانونی مالکیت آن برخوردار هستید، مالکیت آن قطعی است و نیازی به داشتن شریک بومی ندارید. مراحل خرید ملک در اروپا توسط خارجی ها در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر بسیار آسان می باشد. املاک و مستغلات در اروپا، مانند هرجای دیگر دنیا، با قیمت های گوناگونی از چند هزار یورو تا چند میلیون یورو عرضه می شوند. برای ملک های بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ (صد هزار) یورو نیز می توان تسهیلات با نرخ سود بسیار پایین دریافت نمود.

پروسه ثبت شرکت در اسلواکی به این صورت می باشد که افرادی که می خواهند اقامت کل اروپا را از این طریق اخذ کنند باید در ابتدای امر یک سفر توریستی به اروپا داشته و در آنجا شرکتشان را از طریق وکلایی که در این کشور ها هستند به ثبت برسانند و پس از ان کارهای قانونی این اقدام که در اداره پلیس و همچنین سفارت وجود دارد را انجام داده و به کشور خود بازگردند، پس از این اقدام آنها می توانند از طریق ویزای سرمایه گذاری برای این کشور اقدام بکنند و اقامت یک ساله این کشور را اخذ کنند که در طول این مدت باید شرکتشان به صورت فعال کار کرده و مالیات پرداخت می کنند و هر ساله این اقامت موقت خود را تا 5 سال تمدید نمایند. بعد از پنج سال این اقامت به اقامت دائم منجر می شود.

در ضمن نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که افرادی که در کشور اسلواکی شرکت ثبت می کنند می توانند در کشورهای دیگر اروپایی تحصیل و زندگی کنند. متقاضیان به محض دریافت کارت اقامت اسلواکی، می توانند از مزایای شهروندان اروپایی همچون استفاده از بیمه، افتتاح حساب در بانک های معتبر بین المللی، خرید ملک و وام بانکی، تسهیلات دانشگاهی و خدمات درمانی بهره مند شوند و در تمامی 28 کشور اتحادیه اروپا رفت و آمد نمایند. همچنین درخواست دریافت ویزا برای کشورهای امریکا ، کانادا ، استرالیا و انگلیس برای دارندگان اقامت اروپا به سهولت انجام می شود.

اخذ اقامت دائم کشور اسلواکی  پس از گذراندن پنج سال از دریافت اقامت در این کشور امکان پذیر بوده و پس از آن می توان با طی مراحل قانونی پاسپورت اسلواکی را دریافت کرد.

برای ثبت شرکت شما به یک سری مدارک نیاز دارید نظیر:

  • مدارک هویتی
  • نامه عدم سو پیشینه
  • مدارک مالی مورد نیاز که باید پرینت حساب بانکی باشد این حساب در ایران و حساب خود شخص می باشد.
  • مدارک هویتی همراهان
  • مدارک مربوط به آزمایشات پزشکی که این آزمایشات در کشور اسلواکی انجام میشود. که شامل آزمایش خون و ادرار و اسکن سینه میباشد.

در کشور اسلواکی میزان مالیات بسیار کم می باشد.

 

مدارك لازم جهت اخذ ویزا تحصيلي

  • 12 قطعه عكس 4×3 رنگي پاسپورتي
  • هزينه رواديد تحصيلي سفارت
  • ترجمه سند ملكي پدر يا قيم
  • گواهي موجودي حساب بانكي پدر يا قيم
  • گواهي اشتغال به كار پدر يا قيم
  • شهريه ترم اول دانشگاه كه مي بايستي قبل از اخذ رواديد براي دانشگاه حواله گردد.

تذكر: دانشجويان پس از ورود به مجارستان ميبايست ظرف 15 روز از تاريخ ورود نسبت به معرفي آدرس محل زندگي خود به پليس محلي و دريافت كارت اقامت خود اقدام نمايند .

 

 

 

موسسه حقوقی و بین المللی سام نماینده هلدینگ اینوید

بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی در ایران 

 

**جهت مشاوره حضوری با کارشناسان ما با شماره  86087195 - 86087214 ازساعت 9 الی 18 در تماس باشید. **

 

مشاوره رایگان